Perlukah Menipu Diri sendiri untuk Kebahagiaan orang Lain...

Wednesday, June 10, 2009 Image hosted by Photobucket.com

Setahun Berlalu...

Assalamualikum Semua...

Diam tak diam dah dekat setahun aku tak menaip kat sini...kenapa ya?.. heheh aku pun tak pasti.nak kata sibuk tu tak lah sangat..tapi seakan tak ada apa nak ditaipkan..

Alhamdulilah..keluarga aku bahagia..My hubby..alhamdulilah...bersyukur aku dapat berjumpa dan bersatu dengannya... Dan Hafizan.. Alhamdulilah..pembesaran dan perkembangannya cukup baik.. Dan aku cukup bahagia mendapat kebahagian yang dikurniakan ini... DAn Alhamdulilah rezeki melimpah lagi dengan bakal kehadiran yang kedua... mengikut due doktor 11.11.2009..Insyallah... BErsyukur pada Allah dengan kurniaannya..

Kerja..masih lagi macam tu juga..melayan Mr Yu "bong wuq" .. ahaks mcm mana bunyinya tu...ahaks..perkerja2 yang ada pun tak banyak kerenah.. alhamdulilah..tak banyak sangat masalah yang aku hadapi..

Adik aku baru bersalin.. dapat baby boy..em..dah dapat sepasang.. alhamdulilah..

Aku lak?... aku terima seadannya...asalkan selamat dan sihat hendaknya...

Ok lah jumpa lagi..

Love u all..

bye

0 Comments:

Post a Comment

<< Home





Image hosted by Photobucket.com






Image hosted by Photobucket.com

Abg Zul
Miju
Faiz
Aie
Diana
Pak Long
Pak Long
Leen
Mizi
Pak Bear
Nizam
Antu Sabun
Hang Buah
basrie
Irwandy
Lapan
yaabbna
Bulletproof
zlan_abe
Nizam Zakaria
Abg Bahtiar
Ayares
Redza
Gadis
Kak Meen



Image hosted by Photobucket.com


Salju Di Danau Rindu

Tak pernah ku kesal
Memilih dirimu
Biarpun pudar kelam masa silam
Bagiku kasih sayang satu anugerah
Tak ternilai olehku

Benarlah katamu hidup penuh pura
Tetapi tidak pada diri ini
Cintaku tulus suci lahir dari hati
Salju di danau rindu

Mengapakah sukar menyakinkan cinta
Yang terbiar layu disirami duka
Sedangkan diriku umpama pengemis
Mengharap kasihmu itu
Izinkanlah aku menyintaimu
Dan sesungguhnya cintaku satu...




MMystical
i Insane
s Strong
s Spiritual
TTrustworthy
i Important
k Kind
a Ambivalent




eXTReMe Tracker


Listed on BlogShares

Image hosted by Photobucket.com

You Are a Life Blogger!

Your blog is the story of your life - a living diary. If it happens, you blog it. And make it as entertaining as possible.
What kind of blogger are you?

How You Life Your Life
You seem to be straight forward, but you keep a lot inside. You're laid back and chill, but sometimes you care too much about what others think. You tend to have one best friend you hang with, as opposed to many aquaintences. You tend to dream big, but you worry that your dreams aren't attainable.