Perlukah Menipu Diri sendiri untuk Kebahagiaan orang Lain...

Monday, September 17, 2007 Image hosted by Photobucket.com

Teringat Satu Masa

Em dah lama tak menaip kat sini.. Dan hari ini aku terasa nak menaip kat sini di atas apa yang terjadi pada aku hari ini..

Kalau you all ada baca blog tika tahun lepas punya pasti akan tahu kisah ini... Tahun lepas ke dua tahun lepas tak pasti lak...Dan yang pasti tajuk entrynya "Dilempang Orang"...

Yap tempoh hari aku dilempang oleh DIA. Dan ayat dia "Jangan sesekali kau muncul depan mata aku lagi".. Ayat yang tak pernah aku lupakan... tetapi hari ini... DIA yang datang ke office aku dan minta pendapat aku tentang kerja2 dia. Bukan nak gelak atau ketawa besar tapi sesungguhnya Allah ta'alah nak tunjukkan pada semua siapa sebenarnya yang benar dan salah dalam hal ini.

Bukan nak besarkan hal ini, tapi bak kata ustaz Sa'ari, satu hari nanti dia orang yg buat kat aku dgn my hubby pasti akan datang jumpa aku. Hari ini isteri dia.. dan aku tunggu bila laki dia lak datang jumpa aku untuk meminta maaf... Kita tunggu dan lihat...

p/s : Allah Ta'alah Maha Adil... Jangan kita cakap besar, jangan kita lepas cakap, Allah akan balas balik pada kita bila kita sendiri cakap besar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home





Image hosted by Photobucket.com






Image hosted by Photobucket.com

Abg Zul
Miju
Faiz
Aie
Diana
Pak Long
Pak Long
Leen
Mizi
Pak Bear
Nizam
Antu Sabun
Hang Buah
basrie
Irwandy
Lapan
yaabbna
Bulletproof
zlan_abe
Nizam Zakaria
Abg Bahtiar
Ayares
Redza
Gadis
Kak Meen



Image hosted by Photobucket.com


Salju Di Danau Rindu

Tak pernah ku kesal
Memilih dirimu
Biarpun pudar kelam masa silam
Bagiku kasih sayang satu anugerah
Tak ternilai olehku

Benarlah katamu hidup penuh pura
Tetapi tidak pada diri ini
Cintaku tulus suci lahir dari hati
Salju di danau rindu

Mengapakah sukar menyakinkan cinta
Yang terbiar layu disirami duka
Sedangkan diriku umpama pengemis
Mengharap kasihmu itu
Izinkanlah aku menyintaimu
Dan sesungguhnya cintaku satu...




MMystical
i Insane
s Strong
s Spiritual
TTrustworthy
i Important
k Kind
a Ambivalent




eXTReMe Tracker


Listed on BlogShares

Image hosted by Photobucket.com

You Are a Life Blogger!

Your blog is the story of your life - a living diary. If it happens, you blog it. And make it as entertaining as possible.
What kind of blogger are you?

How You Life Your Life
You seem to be straight forward, but you keep a lot inside. You're laid back and chill, but sometimes you care too much about what others think. You tend to have one best friend you hang with, as opposed to many aquaintences. You tend to dream big, but you worry that your dreams aren't attainable.